0
0,00  0 elementów

Brak produktów w koszyku.

zaloguj

Regulamin Sklepu Internetowego 

Regulamin określa między innymi zasady zawierania umów sprzedaży poprzez Sklep, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, Sklepie oraz o prawach Konsumenta.

SPIS TREŚCI

  1. Definicje
  2. Kontakt ze Sprzedawcą
  3. Wymagania techniczne
  4. Zakupy w Sklepie
  5. Płatności
  6. Realizacja zamówienia
  7. Prawo do odstąpienia od umowy
  8. Wyjątki od prawa do odstąpienia od umowy
  9. Reklamacje
  10. Dane osobowe
  11. Zastrzeżenia
  12. Postanowienia dotyczące Kupujących, którzy nie są Konsumentami

Załącznik numer 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy

1. DEFINICJE

Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do soboty z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Konto – regulowana oddzielnym regulaminem bezpłatna funkcja Sklepu (usługa jest świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto. Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. Kupujący – każdy podmiot, który kupuje w Sklepie. Punkt odbioru – punkt znajdujący się w 19-300 Ełk ul. Grodzieńska 12A/10 Regulamin – ten regulamin. Sklep – sklep internetowy http://petrosmed.pl/ prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem http://petrosmed.pl/ Sprzedawca – Petros-Med Piotr Żmijewski z siedzibą przy ul. Grodzieńska 12A/10, 19-300 Ełk, NIP: PL 8481739503, REGON: 280593247

2. KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

  1. Adres pocztowy: ul. Grodzieńska 12A/10, 19-300 Ełk 
  2. Adres e-mail: [email protected] 
  3. Telefon: 660123351

3. WYMAGANIA TECHNICZNE

  • Do prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebujesz:
    • urządzenia z dostępem do internetu
    • przeglądarki internetowej obsługującej JavaScript oraz pliki cookies (ciasteczka).

         Do złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ustępie 1, konieczne jest aktywne konto e-mail.

 

4. ZAKUPY W SKLEPIE

  • Ceny towarów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za towar, a więc zawierają podatek VAT.
  • Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za towar oraz koszty dostawy towaru, jeżeli w danym przypadku ma to zastosowanie.
  • Wybrany do zakupu towar należy dodać do koszyka w Sklepie.
  • Później Kupujący wybiera z dostępnych w Sklepie: sposób dostawy towaru oraz sposób płatności za zamówienie oraz podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
  • Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu Sklepu przez Kupującego.
  • Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
  • Sprzedawca przekaże Konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia towaru.

Kupujący może zarejestrować się w Sklepie, to znaczy założyć w nim Konto lub dokonywać zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewentualnym zamówieniu.

5. PŁATNOŚCI

  • W zależności od wyboru Kupującego za złożone zamówienie można zapłacić:
    • Zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.
    • Za pomocą karty płatniczej:
      • Visa,
      • Visa Electron,
      • MasterCard,
      • MasterCard Electronic,
      • Maestro,
    • Za pomocą platformy płatniczej:
      • Dotpay,
      • PayPal,
      • Przelewy24,
    • Za pobraniem, to znaczy kartą lub gotówką w momencie dostarczenia towaru do Kupującego.
    • Gotówką w momencie odbioru osobistego towaru.
  • W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 3 Dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.
  • Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych sposobów płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tym sposobem jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
  • Kupujący dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.

6. REALIZACJA ZAMÓWIENIA

  • Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia towaru bez wad.
  • Termin realizacji zamówienia wynosi 5 Dni roboczych.
  • W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po opłaceniu zamówienia przez Kupującego.
  • W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie.
  • Państwa, na terytorium których realizowana jest dostawa:

- Rzeczpospolita Polska

- kraje członkowskie Unii Europejskiej

  • W zależności od tego, jaki sposób dostawy wybrał Kupujący, Towary zakupione w Sklepie dostarczane są:

- za pośrednictwem firmy kurierskiej

  • Kupujący może odebrać towar osobiście w Punkcie Odbioru w godzinach jego otwarcia.
  • W przypadku wybrania odbioru osobistego przez Kupującego, towar będzie gotowy do odbioru we wskazanym terminie realizacji zamówienia, a w przypadku, gdy Sprzedawca wskazał termin wysłania towaru – w tym terminie.

7. PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  • Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem w punkcie 8. Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  • Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
    • w którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie danego towaru.
    • w którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniego z towarów lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie ostatniego towaru w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno.
    • zawarcia umowy – w przypadku umowy o dostarczenie treści cyfrowych.
  • Aby Konsument mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, wykorzystując dane podane w puncie 2. Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo przesłane pocztą lub informacja przekazana pocztą elektroniczną).
  • Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu, ale nie jest to obowiązkowe.
  • Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Konsument wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu odstąpienia od umowy.

SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  • W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
  • Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały użyte przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  • Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  • Sprzedawca zwraca się z prośbą o zwracanie towaru na adres: ul. Grodzieńska 12A/10, 19-300 Ełk, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
  • Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
  • Konsument odpowiada wyłącznie za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
  • Jeżeli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, Konsument również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru. O szacowanej wysokości tych kosztów Konsument zostanie poinformowany przez Sprzedawcę w opisie towaru w Sklepie lub podczas składania zamówienia.
  • W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Konsumenta kartą płatniczą, Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do tej karty płatniczej.

8. WYJĄTKI OD PRAWA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  • Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:
    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.
    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
    • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
    • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
    • o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.
    • w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
    • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

9. REKLAMACJE

  • W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie Cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
  • Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie Cywilnym:
    • złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
    • przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
    • żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,
    • żądać usunięcia wady.
  • Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w punkcie 2. Regulaminu.
  • Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru, w przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, na adres przy ul. Grodzieńska 12A/10, 19-300 Ełk.
  • Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej oraz o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.
  • Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w punkcie 2 Regulaminu.
  • Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

  • W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać, między innymi, z:
    • mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się pod następującym adresem: Wykaz Inspektoratów,
    • pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod następującym adresem: Wykaz sądów,
    • bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów,
    • internetowej platformy ODR dostępnej pod następującym adresem: Platforma ODR.

10. DANE OSOBOWE

  • Administratorem danych osobowych przekazanych podczas korzystania ze Sklepu przez Kupującego jest Sprzedawca.
  • Dane osobowe Kupującego przetwarzane są głównie na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.

11. ZASTRZEŻENIA

  • Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
  • Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga każdorazowo osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
  • Umowy zawierane na podstawie niniejszego regulaminu są zawierane w języku polskim.
  • Żadne z postanowień tego Regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.
  • Postanowienia dotyczące towarów i umowy sprzedaży stosuje się odpowiednio do treści cyfrowych oraz umowy o dostarczanie treści cyfrowych, o ile Regulamin nie określa tych kwestii odrębnie.

12. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE KUPUJĄCYCH, KTÓRZY NIE SĄ KONSUMENTAMI

  • Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotowi innemu niż Konsument.
  • Wszelka odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Kupującego niebędącego Konsumentem jest wyłączona.
  • W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.

Załącznik numer 1 do Regulaminu

Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument może skorzystać, ale nie musi: 

 

Regulamin konta w Sklepie http://petrosmed.pl/

SPIS TREŚCI 1. Definicje 2. Kontakt ze Sprzedawcą 3. Wymagania techniczne 4. Konto 5. Reklamacje 6. Dane osobowe 7. Zastrzeżenia

1. DEFINICJE

Konto – uregulowana w tym regulaminie nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto. Kupujący - każdy podmiot kupujący w Sklepie. Sklep – sklep internetowy petrosmed.pl prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https:// petrosmed.pl/ Sprzedawca - Petros-Med Piotr Żmijewski z siedzibą przy ul. Grodzieńska 12A/10, 19-300 Ełk, NIP: PL 8481739503, REGON: 280593247

2. KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

  • Adres pocztowy: ul. Grodzieńska 12A/10, 19-300 Ełk
  • Adres e-mail: [email protected] 
  • Telefon: 660123351

3. WYMAGANIA TECHNICZNE

Do prawidłowego funkcjonowania i założenia Konta potrzebne jest:

    • aktywne konto e-mail,
    • urządzenie z dostępem do Internetu (np. komputer, telefon komórkowy),
    • przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies (ciasteczka).

4. KONTO

  • Założenie Konta jest dobrowolne i zależne od woli Kupującego.
  • Konto zapewnia Kupującemu dodatkowe możliwości, np.: przeglądanie historii zamówień złożonych przez Kupującego w Sklepie, sprawdzenie statusu zamówienia, czy samodzielna edycja danych Kupującego.
  • W celu założenia Konta należy wypełnić odpowiedni formularz na stronie Sklepu.
  • W momencie założenia Konta na czas nieokreślony zawierana jest pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą umowa w zakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w niniejszym regulaminie.
  • Kupujący może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta.
  • W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Sprzedawcy na adres e-mail: [email protected], czego skutkiem będzie niezwłoczne usunięcie Konta oraz rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta.

5. REKLAMACJE

  • Reklamacje dotyczące funkcjonowania Konta należy kierować na adres e-mail [email protected] 
  • Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 Dni.

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

  • W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu Konsument może skorzystać, między innymi, z:
    • mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się pod następującym adresem: Wykaz Inspektoratów.
    • pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów znajduje się pod następującym adresem: Wykaz Sądów.
    • internetowej platformy ODR dostępnej znajduje się pod następującym adresem: Platforma ODR.

6. DANE OSOBOWE

  • Podczas korzystania ze Sklepu Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego jest Sprzedawca.
  • Dane osobowe Kupującego przetwarzane są głównie na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona na stronie internetowej Sklepu.

7. ZASTRZEŻENIA

  • Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
  • Umowa w zakresie prowadzenia Konta jest zawierana w języku polskim.
  • W przypadku zaistnienia ważnych przyczyn, o których mowa w ust. 4, Sprzedawca ma prawo do zmiany niniejszego regulaminu Konta.
  • Ważnymi przyczynami, o których mowa w ust. 3 są:
    • konieczność dostosowania Sklepu do przepisów prawa mających zastosowanie do działalności Sklepu
    • poprawa bezpieczeństwa świadczonej usługi
    • zmiana funkcjonalności Konta wymagająca modyfikacji regulaminu Konta.
  • Kupujący zostanie poinformowany o planowanej zmianie regulaminu Konta co najmniej na 7 Dni przed wprowadzeniem zmiany w życie za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na przypisany do Konta adres.
  • W przypadku gdy Kupujący nie wyrazi akceptacji dla planowanej zmiany, powinien poinformować o tym Sprzedawcę poprzez wysłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail Sprzedawcy [email protected], czego skutkiem będzie rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta w momencie wejścia w życie planowanej zmiany lub wcześniej, jeśli Kupujący zgłosi takie żądanie.
  • W sytuacji gdy Kupujący nie wyrazi sprzeciwu dla planowanej zmiany do chwili wejścia jej w życie przyjmuje się, że akceptuje ją, co nie stanowi żadnej przeszkody do rozwiązania umowy w przyszłości.
  • W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym nie będącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
  • Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.

 

 

Regulamin obowiązuje od: 02.09.2021 r.

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram